Choć niemal wszystkie firmy inwestują ogromne pieniądze w działania reklamowe w internecie, to wiele rodzajów działalności najwięcej może zyskać promując się tu i teraz – w formie reklamy zewnętrznej. Powód jest bardzo prosty. W sieci przeglądamy mnóstwo zróżnicowanych treści dopasowanych do naszych preferencji, a w efekcie wiele cennych informacji może nigdy do nas nie trafić. Za to każdego dnia dużo czasu spędzamy w korkach, oczekując na przystanku autobusowym albo przemierzając centrum miasta na piechotę. W takim środowisku niekoniecznie zwracamy uwagę na otaczające nas reklamy, ale zostają one w podświadomości, która bierze czynny udział w podejmowaniu decyzji zakupowych. Sprawdź, dlaczego dziś wciąż warto inwestować w tradycyjną reklamę zewnętrzną!
Jakość, a nie ilość!
Poznańskie ulice pełne są reklam zewnętrznych, które niewiele wnoszą, za to negatywnie wpływają na otoczenie, zasłaniając np. zabytkowe budynki albo ograniczając widoczność. Niekoniecznie w ilości – a w tym przypadku w wielkim formacie – siła, bo okazuje się, że o wiele lepsze efekty można osiągnąć stosunkowo niewielkim nakładem środków, za to dużą kreatywnością. Pomysłowość może dotyczyć zarówno samej kreacji, jak i czasu oraz lokalizacji takiej reklamy. O wiele więcej zgłoszeń otrzyma na przykład prywatna uczelnia wyższa, jeżeli uruchomi kampanię w okresie rekrutacji, niż gdyby miała się reklamować w środku semestru.
Kto najwięcej skorzysta na reklamie outdoorowej?
Warto pamiętać, że reklama zewnętrzna to nie tylko wielkie billboardy umieszczone przy największych skrzyżowaniach i rondach w mieście. To także niewielkie kasetony, neony oraz inne elementy znajdujące się tuż przy wejściu do punktu usługowego czy handlowego, do którego zapraszają. Dobry projekt w połączeniu z profesjonalnym, estetycznym wykonaniem pozwoli Twojej firmie na stałe wpisać się w otoczenie. To świetne rozwiązanie przede wszystkim dla biznesów lokalnych, np. agencji nieruchomości, sklepów detalicznych, biur rachunkowych, kancelarii, pracowni krawieckich i wielu innych. Oprócz szyldów tuż przy wejściu warto też postawić na reklamę, która znajdzie się w bliskiej okolicy konkurencji – w ten sposób często promują się np. galerie handlowe.
Na czym polega potencjał reklamy zewnętrznej?
W zależności od lokalizacji reklamy zewnętrznej ma ona szansę dotrzeć do mnóstwa odbiorców, którzy np. stoją na czerwonym świetle albo oczekują na przystanku tramwajowym. Co równie ważne, billboardy, szyldy i inne formy reklamy outdoorowej działają przez całą dobę – nie znikają po wyłączeniu telewizora, zamknięciu strony internetowej czy rozładowaniu smartfona. Taka reklama ma szansę dotrzeć również do ludzi, którzy nie mają czasu przeglądać internetu ani oglądać telewizji. Dzięki nowoczesnym technologiom obróbki tworzyw sztucznych wyprodukowanie np. tablicy reklamowej nie jest też specjalnie kosztownym przedsięwzięciem, a wysoka trwałość i odporność na warunki środowiskowe plexi czy poliwęglanu sprawia, że jest to opłacalna inwestycja.
Skorzystaj z oferty Pracowni Plexi w Poznaniu, by już niedługo przed Twoim zakładem znalazł się nowoczesny kaseton reklamowy, tablica informacyjna z plexi albo nazwa sklepu wykonana z dużych liter 3D. Zapraszamy do kontaktu!