Szkło akrylowe, potocznie zwane plexi, dzięki swoim właściwościom znajduje uniwersalne zastosowanie w reklamie. Za sprawą łatwości w obróbce różnymi metodami tworzywo doskonale sprawdza się do produkcji mnóstwa elementów identyfikacji wizualnej. Sprawdź, jak Twoja firma może skorzystać na tym materiale!
Jakim rodzajom obróbki można poddać plexi?
Plexi po podgrzaniu do określonej temperatury staje się miękkim i plastycznym tworzywem, które można dowolnie zginać, uzyskując obłe kształty o gładkiej, równej powierzchni. Oprócz tego szkło akrylowe można wycinać przy pomocy plotera frezującego lub laserowego – w zależności od projektu dostosowuje się odpowiednią technikę obróbki. Ciekawe efekty uzyskuje się również poprzez grawerowanie laserem oraz klejenie, a możliwości są niemal nieograniczone. Oprócz tego, że plexi jest tak wdzięcznym materiałem, ma doskonałe właściwości użytkowe (w tym odporność na wiele szkodliwych czynników) i jest niedroga. Jak można zastosować szkło akrylowe w reklamie?
Przykłady zastosowania plexi w reklamie
W Pracowni Plexi w Poznaniu każdego dnia wykonujemy projekty nośników reklamowych ze szkła akrylowego. To między innymi podświetlane kasetony pełniące funkcje szyldów umieszczanych nad wejściem do sklepu, studia manicure, salonu fryzjerskiego, szkoły językowej, baru i innych lokalnych biznesów. To również oryginalne plafony, tablice informacyjne, litery przestrzenne, ekspozytory, materiały POS oraz nietypowe rozwiązania, takie jak krzesełka dla dzieci. W przypadku projektowania i wykonywania elementów z plexi niewiele rzeczy jest niemożliwych – wystarczy dobry projekt oraz najwyższa jakość wykonania.
Chcesz, by nad wejściem do Twojego lokalu usługowego lub handlowego znalazł się widoczny z daleka, podświetlony logotyp? A może wybierasz się na branżowe targi i chcesz oryginalnymi akcesoriami przyciągnąć uwagę uczestników? Zależy Ci na trwałości, wytrzymałości, ale też rozsądnej cenie? Zapraszamy do współpracy z Pracownią Plexi w Poznaniu – stworzymy dla Ciebie materiały do reklamy zewnętrznej.